Rozhovor s Kristen

7. červenec 2012 | 13.34 | | autor: diana98

 tento rozhovor pochází z Francie, kde popisovala nový parfém Florobotanica....:))

Photobucket

PAŘÍŽ-Kristen Stewart hrála v nedávné minulosti různorodé úkoly. Stala se beatnické (v "On the Road"), upíří nevěstou (v "Twilight" sáze), Sněhurkou (v "Snow White and the Huntsman") a nejlépe placenou herečkou v Hollywoodu (ve skutečném životě). Podle Forbes vydělala za rok (od května 2011 do května 2012) $ 34.5 milionu dolarů. Ale jen málo lidí ví, že nejnovější je i fanouškům vůně.

Je tváří nové ženské vůně od Balenciaga Paris, s názvem Florabotanica, která se bude prodávat od září. Vzhledem k tomu, že v minulosti Stewart nebyla nadšencům voňavek, vypadalo to jako nepravděpodobná úkol.

"Důvod, proč chcete používat parfém je, že se chcete cítit atraktivní," říká Stewart sedící v apartmánu hotelu Le Bristol, oblečené má Balenciaga tričko, šortky a boty s vysokým podpatkem. "Samo o sobě to je dost zralý pohled, vzhledem k tomu, že jsem byla teenager. Nikdy jsem nenosila mámin parfém, abych se pokoušela být sexy. Více jsem se flákala s mým bratry a dělala jsem přesný opak. Jsem velmi šťastná, protože vůně se mi líbí a protože bych se pustila do čehokoliv s Nicolasem [designér Balenciaga - Nicolas Ghesquière], "pokračuje 22 letá herečka. "A jsem příšerný lhář."

Stewart říká, že se jí ulevilo když poprvé ucítila parfém Florabotanica. "Je na něm něco přirozené," vysvětluje Stewart. "Je to velmi živé. Myslím si, že jako mladý člověk který ho bude nosit - pokud zvážíme, že jsem nikdy žádnou vůni nepoužívala - je to jako dostat se na jinou úroveň ve stylu 'Héj, podívejte na mě.' "

Spolupracovat s Ghesquière bylo jako "osud," říká. Designér si Kristen všiml ve filmu "Panic Room" a následně ji Bruce Weber fotil pro Interview magazine. "Pamatuji si, že jsem si řekl, 'Wow, jednou bych s ní chtěl na něčem pracovat.' Je taková Balenciagová," říká Ghesquière.

Stewart se cítí "šťastná" a "skutečně nadšená" z nového voňavého projektu, protože vznikl přirozeně.

"Přesto, ano je to reklama a my prodáváme vůni - nechci aby to vyznělo namyšleně - ale chci být součástí tohoto uměleckého projektu," říká. "Chci být u Nicolasi, když se nadchne z látky. Chci vidět výraz jeho tváře, když mě vidí oblečenou v šatech. "

Florabotanica je druhá nejdůležitější vůně od Balenciaga, na které Ghesquière pracoval. Předtím pracoval na Balenciaga Paris, v prodeji od roku 2010. Pro nový projekt, od nabyvatele licence vůně Coty Inc, ho požádali, aby vybrat část z jeho kolekce od Balenciaga, myslíc především na mladé spotřebitele. V roce 2008 Ghesquiere vytvořil kolekci zahrnující "hezké" a "ošklivé" květiny. Nápad se vyvinul ze vzetí vzorku z této zahrady.

"Je to více příběh, trochu fantasy," říká. "Takže když jsem přemýšlel nad vůní a postavou, která by mohla navštívit zahradu, myslel jsem na Kristen, že ona by mohla být ideální kráska, skvělá osobnost, která by to mohla reprezentovat."

Ghesquière říká, že Kristen je plná protikladů, například-úchvatná a chlapecká. Flakón Florabotanica popisuje jako laboratorní láhev, s pruhovanou trubkou která může být využita k získání extraktu z botanické zahrady. Florabotanica byla vytvořena parfuméry Oliverem Polge a Jeanem-Christophem Héraultom. Obsahuje vetiver, jantar, výtažek z listu kaládie, růže, karafiát a mátu.

Prostory reklamního focení byly dekorované 3-D kovovými plastikami které vypadaly jako květinový potisk, kterou Ghesquiere dělal před pár lety.

"Je to realita, která vypadá uměle," říká Ghesquière. "Bylo to dost zajímavé." Kampaň fotil Steven Meisel, Stewart - oblečené měla šaty z květinové kolekce - stojí rovně, s rukama v kapsách.

"Myslím si, že pro tuto konkrétní reklamu je to ideální. Reklama na vůni by měla vypadat takto "říká Stewart. "Když jsem tady stála poprvé říkala jsem, 'OK, chcete abych ukázala záhyby šatů? Chcete abych stála takto? Nebo takto? Oni mi na to řekli jen tolik 'cit se pohodlně. "

Na nic se nehrála. "Zjistila jsem, že když fotíte opravdu dobrý Photoshoot, odemknete něco, o čem jste ani nevěděli že ve vás je. Existují určitě vlastnosti které má oblečení, okolí a lidé a to vynáší na povrch věci, které vás mohou překvapit. Ale to neznamená, že nejsou skutečné. "

Stewart přiznává, že nikdy nepřemýšlela nad její módním vkusem a tím, co ho ovlivnilo. "Nejvíc sexy žena která kdy chodila po této planetě je podle mě Brigitte Bardot - a já vypadám opravdu úplně jinak než ona. Takže i přesto že k těmto módním ikonám vzhlížet a podle mě jsou cool, nemyslím si že ovlivnily můj pohled na módu. "

Kristen měla ráda věci, které nosila v "On the Road." "Všechno bylo zvoleno velmi citlivě ... Kostýmy měl na starosti Danny Glicker. "

Její nadcházející úkolem je hlavní role ve filmu Cali, který bude režírovat Nick Cassavetes. Vysvětluje, že jde o pár "z údolí, který se zaplete s divnými lidmi, něco velmi pokašlú a navzájem se odcizí a po tom všem se musí vrátit zpět a pokusit se přežít. Je to ve všech směrech opravdu extrémně jako Grindhouse (film). "

Aby se fyzicky připravila na roli, musí se velmi opálit a odbarvit na blond. "Chystám se dostat do nejlepší kondice v mém životě. Budu vypadat jako striptérka. Jako pornohvězda. "

Stewart se také pokusí pochopit psychiku její postavy. "Pokud nevíte, proč se někdo chová způsobem, pak jen hrajete karikaturu dívky. Takže pokud přijde na řadu emocionální scéna, nikdy nechci lhát. Nechci myslet na to, že moje kočka umírá. Tak jsem to totiž dělala, když jsem byla mladší. "

Herectví je pro ni i o poznávání sebe sama. "Často čtu scénář a ztotožňuji se s věcmi, kterou jsou překvapující s věcmi, které mě šokují. A proces natáčení filmu docílí, že zjistím, odkud ty pocity pocházejí. Občas není jednoduché jejich definovat. 

Zpět na hlavní stranu blogu

Hodnocení

1 · 2 · 3 · 4 · 5
známka: 1 (1x)
známkování jako ve škole: 1 = nejlepší, 5 = nejhorší

Komentáře

 zatím nebyl vložen žádný komentář